Rexistro
AfundaciónTV logo
Educación

Mesa redonda de presentación do libro Reflexiones y desafíos para Galicia con Juan Carlos Escotet, Francisco Botas, Fernando González Laxe, Pedro Antonio Merino y Ana Teresa Lehmann

Accede aquí para descargar Después de la pandemia. Reflexiones y desafíos para Galicia

Mesa redonda de presentación do novo libro de IESIDE Ediciones. Neste coloquio, «Consecuencias e oportunidades da pandemia na economía galega: finanzas, pesca, enerxía, transformación dixital e internacionalización», contaremos coas intervencións de Juan Carlos Escotet, Francisco Botas, Fernando González Laxe, Pedro Antonio Merino e Ana Teresa Lehmann para ofrecer unha perspectiva da contorna empresarial e financeira para Galicia despois da pandemia.

«Después de la pandemia. Reflexiones y desafíos para Galicia» está inspirado nun heteroxéneo ciclo de conferencias e debates celebrados en IESIDE SEN MUROS durante o confinamento e os meses posteriores. Nos once capítulos ao redor da pandemia e as súas consecuencias, os participantes analizan o seu impacto desde diferentes perspectivas: as repercusións socioeconómicas, os cambios nos hábitos de consumo, o sector da enerxía, os mercados exteriores, as medidas de apoio financeiro aos países da UE, a dixitalización ou o teletraballo.