Rexistro
Próximos directos

Participa nos eventos en directo coas túas preguntas e comentarios a través do chat. Unha vez finalizado poderás volver a velo na sección “A la carta” previo registro aquí.

• Saúde e benestar · Alimentación

«Aprende a cociñar na Coruña» en colaboración con Cáritas

Luns 23 de Maio · 18.00h
  • Tecnoloxía e ciberseguridade · Conferencias

Faladoiro «SINFILTRO, hacia el futuro y más allá» by Marcelo Castelo - Segunda sesión

Mércores 08 de Xuño · 19.00h

«Aprende a cociñar na Coruña» en colaboración con Cáritas

En colaboración con Cáritas A Coruña, Afundación participa na iniciativa de impulso social que a entidade benéfica desenvolviu co obxectivo de fomentar uns hábitos culinarios saudables e accesibles, e que conta coa participación de figuras expertas da gastronomía, da cultura e da comunicación en Galicia.
Luns 23 de Maio · 18.00

Faladoiro «SINFILTRO, hacia el futuro y más allá» by Marcelo Castelo – Segunda sesión

SINFILTRO, hacia el futuro y más allá, pilotado por Marcelo Castelo celebrarase na Sede Afundación da Coruña o mércores 8 de xuño.
Mércores 8 de Xuño · 19.00