Rexistro

Próximos directos atopados en: Conferencias

Educación · Tecnoloxía e ciberseguridade

Educación para unhas finanzas seguras – Día da Educación Financeira

Mesa redonda sobre ciberseguridade en idades temperás emitida en directo desde Madrid, en colaboración coa Consejería de Educación da comunidade, para celebrar o Día da Educación Financeira. Participarán: Antonio Ronda, gañador da 4ª edición de Segura-Mente, actualmente asesora da Comunidad de Madrid. Carlota Montaña-Sánchez Puga (licenciada en Dereito e Empresariais por ICADE (E-3). Mestrado e Administración de Empresas por IESIDE e International Business Programme, Universidade de Georgetown. Programa Executiva Consellería de Traballo, Xunta de Galicia. Na actualidade é coordinadora adxunta da área de educación superior de Afundación e desde hai máis de 30 anos, profesora titular da área de finanzas de IESIDE.
Luns 3 de Outubro · 16.30